Visuaalisen markkinoinnin aamuseminaari 8.3. Shop2017 Helsinki

26 helmikuun 2017

Blog post

Visualistit ry järjestää visuaalisen markkinoinnin aamuseminaarin Shop2017 messuilla Helsingissä keskiviikkona 8.3. klo 9.55-11.30 Shop -lavalla.

Visuaalisen markkininnin aamuseminaari: Visuaalinen markkinointi ja teknologia luovat elämyksiä

Ohjelma:

Klo 10.00 Sanna Toijala

Hyödynnä myymälääsi- 5 vinkkiä myymälämarkkinointiin

Kurkistus visuaalisen markkinoinnin keinoihin tehdä myymälästäsi houkuttelevampi ja saada aikaiseksi lisää kilinää kassaan. Sanna kertoo muutaman käytännön esimerkin keinoin siihen mitä visuaalinen markkinointi oikeastaan on sekä mitä jokainen voi itse tehdä.

Maksat myymälätilasta, ota siitä siis kaikki hyöty irti!

Sanna Toijala on visualisti ja kouluttaja. Hän toimii Valkeakosken ammatti- ja aikuisopistolla kouluttajana aiheinaan visuaalista myyntityö ja asiakaspalvelu. Kannuksensa hän on hankkinut toimimalla tavaratalo maailmassa, verkkokaupan showroomissa ja tukkuliikkeessä visualistina yli 13 vuoden ajan.

Klo 10.20 Eeva Vähämäki 

Valoa kohti. Kausivalaistus visuaalisen markkinoinnin tukena

Puheenvuorossa käsitellään kausivalaistuksen mahdollisuuksista myymälämiljöössä, näyteikkunassa ja kauppakeskuksissa. Puheenvuoro etenee runsaiden esimerkkikuvien avulla, käsitellen aihetta ajatuksella; kausivaloja voidaan käyttää muulloinkin kuin jouluna ja  somistevalot ovat muun valaistuksen tukena.

Eeva vastaa valo-, somiste- ja mallinukkemyynnistä Soonissa.

Klo 10.45 Jari Vuorinen

Digitaalisen valaistuksen mahdollisuudet

Jari toimii osakkaana ja valaistussuunnittelujohtajana Lighting Design Collective Oy:ssä. Hänen kiinnostuksena tarinankerronnalliseen suunnittelutyöhön ja taustansa elokuvavalaistuksen puolella ohjaavat hänen luovaa prosessiaan. Hänen kokonaisvaltainen lähestymistapansa keskittyy kohteen luonteen ja hierarkian esilletuomiseen valon keinoin.

Klo 11.10. John Tengström (Puheenvuoro englanniksi)

Touchpoint Visualization and the Mobile Moment

Mobile devices deliver real-time experiences that specifically engage the ’mobile moment’. Retailers can take advantage of this by parting ways with outdated concepts and creating their own fresh new ideas for engaging the customers they serve. Taganize offers a cloud services platform that makes this possible. With Taganize retailers can arm themselves with the latest technology they need to reach deep into the mobile devices their customers carry and profitably engage.

John is a Founder & CEO of Taganize.

 

 

 

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.