Hei kaikki!
Olen visuaalisen markkinoinnin ammattilainen Oulusta. Valmistuin nykyiseen ammattiini vuonna 2008, sitä ennen olin toiminut useilla toimialoilla erilaisissa työtehtävissä, kauimmin päiväkotimaailmassa.
Olen aloittanut visuaalisen markkinoinnin työurani Seppälässä. Siellä sain arvokasta kokemusta paitsi visumarkkinoinnista, myös asiakaspalvelusta. Erilaisten konseptien ymmärtäminen ja toteuttaminen on tärkeä perusta, johon visumarkkinointi myymälässä pohjautuu. Mitä/ kenelle/ miten? Esillepanojen tekeminen ja näyteikkunoiden rakentaminen ajoittain olivat myyntityön ohessa työtehtäviäni.
Siirryin suomalaisen design-lasin tuotteiden pariin ja olin töissä yrityksessä lähes 8 vuotta. Toimin ensin myymälävisualistina huolehtien myöhemmin myös alueen vähittäiskaupan myymälöissä olevien sis:n ajankohtaisuudesta. Tämä tarkoitti kausimuutosten rakentamista osastoilla, kampanjoiden nostoa ja näyteikkunoiden suunnittelua ja toteuttamista. Antoisaa ja palkitsevaa työtä! Tärkeää oli ymmärtää myymälän oma konsepti ja yhdistää näkemys edustamani yrityksen konseptin kanssa. Yhteistyötä ja kaupallista näkemystä siis molemmin puolin. Sain myös syvempää näkemystä yrityksen toimintatavoista ketjutasolla.
Oman yritykseni kautta pääsin näköalapaikalle pienyrittäjien maailmassa. Kokonaisvaltainen budjetointi, suunnittelu ja toteutus nousivat tässä avainasemaan yhdessä asiakaspalvelun kanssa. Yritykseni konsepti käsitti visuaalisen markkinonnin lisäksi sisustussuunnittelua, joten