International Creative Display Conference
Tarkastelet mennyttä tapahtumaa.
- ke-to 14.–15.6.2023
- Etäyhteys / Dublin
Kansainvälinen VM-konferenssi Dublinissa käsittelee visuaalisen markkinoinnin tulevaisuutta. Visualistit ry:n jäsenistö voi osallistua tapahtumaan etäyhteydellä. Kirjautumisohjeet lähetetään jäsenistölle uutiskirjeen yhteydessä edellisenä päivänä.
The BA Visual Merchandising & Display at the TU Dublin and the British Display Society are joining forces to invite international academics, practitioners, students, and retailers to reflect and debate the needs of both the designer and the client in the new age of phygital. A world where the fundamental physical practice of the Visual Merchandiser collides with the digital, leaving more aesthetic, real, and virtual spaces.
Current academics and practitioners are taking in hand the future of future practitioners by exploring and discovering alternative perspectives in the fundamental practice of visual merchandising. With sustainability always at the core, display practitioners will rename and re-situate themselves, ready for the remainder of the 21st century and beyond.
TOPICS:
Reimagining the Future for Visual Merchandising - praxis and theory,
What's in a Name? - rebranding display
Innovations in Visual Merchandising
Customer and Retail Design